Opinia użytkownika: Łukasz_1520
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Mojej ocenie podlegać będzie Punkt Obsługi Klienta oraz strefa wejścia. Niestety trudno o dobrą o pozytywną opinię, kiedy tuż po przekroczeniu wejścia na hipermarket klient traktowany jest jak intruz. Miałem ze sobą plecak. Ochroniarz zastawił mi przejście mówiąc żebym zostawił plecak w Punkcie Obsługi Kliienta. Na nic zdały się tłumaczenia, że w plecaku mam wszystkie dokumenty, karty, pieniądze. Moje zdziwienie było tym większe, iż kobiety wchodziły z torebkami bez problemu ( i gdzie tu równouprawnienie). Trudno, udałem się do Punktu Obsługi Klienta. W punkcie były dwie pracownice, ubrane w białe podkoszulki z firmowym napisem. Do ubrania przypięty był identyfikator. Chociaż byłem jedyną osobą stojącą przy punkcie, żadna z pracownic nie podeszła do mnie. Zależało mi na czasie, więc sam porposiłem pracownika o pomoc. Pracownicy nie wykazali żadnego zainteresowania moją osobą. Z prawej strony Punktu Obsługi znajdują się koszyki. Chociaż było ich pod dostatkiem to ich czystość pozostawiała wiele do życzenia. Ulotki umieszczone były przed bramkami. Wejście było czyste, uporządkowane.