Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: W dniu 1 grudnia 2011 roku odbyłem podróż pociągami PKP do Warszawy. Kupiłem bilet studencki i udałem się do celu. Tego samego dnia zaplanowałem powrót. Nazajutrz od organizacji, z której ramienia wyjeżdżałem dowiedziałem się, iż mogę ubiegać się o zwrot kosztów przejazdu jednak potrzebna będzie do tego faktura za bilety. Udałem się więc do kasy i poprosiłem o niezbędny dokument. Obsługująca Pani była bardzo nie uprzejma i nie miła, potraktowała mnie jakbym wyrządził jej krzywdę. Podniesionym głosem odparła, że o fakturę mogłem poprosić pod czas kupna, a nie teraz gdy ona ma inne zajęcia, a ręczne wypisywanie faktury jest czasochłonne. Jako, że owa faktura była mi bardzo potrzebna nie odpuściłem i poprosiłem ponownie o jej wydanie. Wtedy Pani z obsługi zażądała ode mnie danych do rachunku, gdy powiedziałem,że znajdują się one w bazie ich kasy w komputerze to odpowiedziano mi, iż nie maja zamiaru szukać owych danych. Dano mi kartkę i kazano napisać ręcznie. Po wszystkim zapytałem jaki jest czas oczekiwania na fakturę i uzyskałem odpowiedź, ze do godziny. W kasie stawiłem się ponownie po ok 2 godzinach, a faktury nie było zresztą jak Pani, z którą załatwiałem tą sprawę. W tym wypadku po rachunek musiałem stawić się dnia następnego przeorganizować zaplanowane zadania na ten dzień. Pani, która wręczyła mi fakturę skomentowała, ze następnym razem mam załatwiać takie sprawy przy kupnie. Uważam, iż zostałem potraktowany nie profesjonalnie, a zachowanie obsługi pozostawiała wiele do życzenia. Wiedza na temat wydawania faktur, którą posiadała obsługująca mnie kobieta również nie była pełna i prawdziwa.