Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Super-Pharm

Treść opinii: Przy wejściu do drogerii zostałam przywitana przez ochroniarza. Szukałam konkretnego szamponu, po ok. 2 minutach podeszła do mnie pracownica sklepu z zapytaniem czy potrzebuję pomocy, i szybko pomogła mi znaleźć szukany produkt. Zapytała również czy posiadam kartę LifeStyle (posiadam). Na terenie sklepu jak i apteki było wystarczająco dużo pracowników gotowych do pomocy, panie były uśmiechnięte i gotowe do pomocy. Na półkach panował porządek, ceny były odpowiednio wyeksponowane. Pracownice sklepu miały plakietki z logiem sklepu, nie było problemu z odnalezieniem personelu. Zakupiłam również zestaw kosmetyczny, którego cena była niższa dla posiadaczy karty Lifestyle, następnie udałam się do kasy. Kolejki nie były długie (max. 3 osoby), 3 z 4 kas były otwarte. Kasjerka skasowała produkty, zaproponowała zapachy do pomieszczeń które były artykułem promocyjnym, spakowała moje zakupy do torebki i uprzejmie pożegnała. Po wyjściu ze sklepu okazało się, iż kasjerka nie naliczyła mi rabatu przysługującego za posiadanie karty lifestyle - cofnęłam się wiec wyjaśnić sprawę. Do obsłużenia mnie zawołano kierowniczkę zmiany, która w mojej obecności prowadziła prywatną rozmowę telefoniczną. Sam proces zwrotu rabatu przebiegł sprawnie, zostałam przeproszona za pomyłkę, różnicę w cenie zwrócono mi gotówką.