Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: iCar
Treść opinii: Mocno rozczarowała mnie firma podczas kontaktu z infolinią. Potrzebowałam kilka przejazdów w nietypowych godzinach i z bagażem i zadzwoniłam na infolinię firmy icar zapytać o szczegóły. Najpierw trafiłam na dość irytujące powitanie, w którym proponowano mi zamówienie samochodu na ostatnią lokalizację, z której korzystałam. Potem musiałam czekać na połączenie z żywym człowiekiem. W końcu doczekałam się. Kobieta która odebrała mówiła bardzo cicho i miałam problem z usłyszeniem jej. Zapytałam ile kosztuje przejazd ode mnie do elektrociepłowni Łęg. Kobieta zapytała, gdzie to jest. Zdziwiłam się i zapytałam, czy ona tego nie wie. Powiedziała, że nie wie. Podałam jej adres. Moim zdaniem to duży minus, w końcu obsługa firmy realizującej przewozy po mieście, starająca się być konkurencją dla taksówek powinna wiedzieć gdzie są ważne punkty w mieście. Kobieta powiedziała, że to będzie około 25 zł. I znowu, jak na firmę, która szczyci się tym, że z góry klient zna cenę za przejazd, odpowiedź mało precyzyjna. Zapytałam ile czasu trwa przejazd, w końcu muszę wiedzieć, na którą zamówić samochód. Dowiedziałam się, że takich informacji to oni nie udzielają. Litości!