Opinia użytkownika: Urszula_345
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Do Lidla wybraliśmy się z moim chłopakiem w celu obejrzenia spodni narciarskich oferowanych w ich gazetce reklamowej. Asortyment nas mile zaskoczył, ponieważ była duża ilość tych spodni i w różnych rozmiarach - na każdą sylwetkę. Pewnego rodzaju mankamentem jest brak przymierzalni w sklepie i właśnie kwestia doboru odpowiedniego rozmiaru stała się obiektem mojej obserwacji. Po wyborze spodni, które "na oko" będą pasować udaliśmy się do kas. Zapytaliśmy kasjerkę o możliwość wymiany spodni na inny rozmiar. I tu duży PLUS dla firmy. Kasjerka uprzejmie zareagowała, że żadnego problemu nie będzie z wymianą na inny rozmiar, a nawet jeśliby już nie było to sklep zwróci pieniądze za oddawany towar (choć na ogół nie stosują takich rozwiązań - jedynie dla ubrań właśnie). Polecam. Spodnie pasowały zresztą, ale dla mnie liczą się dobre intencje kierownictwa. Prawdopodobnie nie kupilibyśmy tych spodni, gdyby kasjerka nas poinformowała, że o żadnej wymianie czy zwrocie nie może być mowy.