Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Philips
Treść opinii: Skuszona ofertą mailową zachęcającą do zakupów nowego produktu firmy tj. żelazka bez regulacji temperatury postanowiłam zapoznać się ze stroną internetową Philips, przeczytać coś więcej o tym nowym produkcie. Link kierujący otwierał stronę na tym wybranym żelazku, rewolucja w prasowaniu została przedstawiona w formie filmiku, animacji. Przechodząc do szczegółów chciałam odnaleźć dane dotyczące parametrów, orientacyjnej ceny, ale nie było to łatwe, bowiem okryte tajemnicą. W międzyczasie poszukiwań zwróciłam uwagę na czytelność strony internetowej zakładki wyróżnione, nazwane raczej z przypadku: wszystko o żelazkach, przewodnik po pielęgnacji tkanin, znajdź dla siebie żelazko itp. w tym gąszczu zbytecznych informacji udaje mi się odnaleźć wyszukiwarkę parametrów, ale orientacyjnych cen nie ma. Jest natomiast opcja kup, klikam i pokazuje mi się po wyborze opcja sklepów w moim mieście. W parametrach wyszukiwania informacja, aby sprawdzić dostępność tego modelu w wybranym sklepie należy do niego zadzwonić. Firmy o zbliżonym asortymencie niejednokrotnie mają na swojej stronie internetowej informacje o ilości dostępnych sztuk potrzebnego modelu w danym sklepie, tutaj tych informacji brakuje, brakuje też orientacyjnych cen, zwłaszcza w tzw. porównywarce modeli. Postanowiłam szukać przez stronę ogólną. Zwróciłam uwagę na inną ciekawostkę.Na stronie ogólnej jest informacja, dokładnie zakładka: opieka medyczna. Pomyślałam, że może firma wyszła do klientów z ofertą ubezpieczeń, konsultacji. W końcu to znany potentat na rynku. Tutaj mała zmyłka, prezentacja specjalistycznego sprzętu medycznego do zastosowania w placówkach opieki medycznej. Nie do końca strony i zakładki są czytelne, właściwie nazwane. Brak czytelnych informacji o parametrach danego artykułu. Obrazki zdjęcia podglądowe staranne. Strona kolorystycznie i wizualnie ładnie skomponowana, ale brakuje mi istotnych informacji o których napisałam powyżej.