Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Ktoś może mi zarzucić, że jestem nastawiony anty dla marki Zara, ale znając swoje prawa konsumenta, postanowiłem z tej opcji skorzystać i przy okazji wyrażać swoją opinię. Po raz trzeci reklamowałem buty, które po jednym założeniu znów się rozkleiły. Postanowiłem w protokole reklamacyjnym wpisać, że nie zgadzam się na naprawę, ponieważ buty dłuższy czas są w naprawie niż w użytkowaniu. Dlatego postanowiłem wpisać, że oczekuję wymiany na produkt wolny od wad lub zwrot gotówki. Spisując protokół reklamacyjny pracownik już zaznaczył, że reklamacja będzie odrzucona, ale skoro chcę to niech sobie zaznaczam co chcę. Dziwne podejście do klienta. Po dwóch tygodniach otrzymałem pismo, w którym zostałem poinformowany, że reklamacja została odrzucona, bo w opinii Manager działu damskiego "reklamowany towar nadaje się do naprawy". W mojej ocenie opinia Managera działu damskiego jest subiektywna. Postanowiłem dochodzić swoich praw korzystając z pomocy rzecznika praw konsumenta oraz przedstawiać ocenę jakości obsługi gdyż w żaden inny sposób nie mogę uzyskać korzystnego dla mnie jako klienta zakończenia sprawy.