Opinia użytkownika: Sylwia_816
Dotycząca firmy: abra
Treść opinii: Sklep dobrze rozreklamowany - łatwo trafić. Po wejściu na ich teren nie pojawił sie nikt z obsługi. 2 osoby siedziały za ladą w głębi sklepu. Po kilku minutach oglądania podszedł jeden pan i sie spytał czy w czyms pomoc. Przyszłam po konkretny zakup mebli na przedpokój. Wszystko juz wcześniej zobaczyłam na stronie internetowej tej firmy. Jak podałam nazwę mebla to poszedł sprawdzić czy jest taki..wrócił po minucie informując mnie że mogę zamówić i będzie za 5 dni do odbioru. Na moje pytanie czy mogę zobaczyć towar odpowiedział mi że mogę w katalogu gdyż nie mają wystawiony na sklepie (a liczyłam że zobaczę kolor mebla na żywo). Następnie przy składaniu zamówienia o kod pocztowy się mnie nie spytał tylko wpisał dowolny (zobaczyłam dopiero na wydruku). Po zwróceniu uwagi że kod jest niepoprawny poinformował mnie "że i tak tego nikt nie sprawdza i że tak robią". Następnie z kartką potwierdzenia skierował mnie do pani ktorej wpłaciłam zaliczkę. Pożegnałam sie i wyszłam. Po 5 dniach zadzwonił telefon "dzien dobry. przedpokój juz jest do odebrania". W pierwszej chwili nie wiedziałam z kim rozmawiam i o czym. Później już rozmowa telefoniczna przebiegała w sposób prawidłowy. Towar odebrany. Paczka nieuszkodzona, dobrze zapakowana. W środku towar prawidłowo zabezpieczony. Obsługa przy odbiorze bez zastrzeżeń.