Opinia użytkownika: Bohdan_3
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: W związku ze świątecznymi przecenami kupowaliśmy spodnie i kurtkę narciarską dla dziecka. Ludzi w sklepie było bardzo dużo (weekend) ale ponował ogólny ład i porzadek - czysta podłoga, zabawki poukładane na półkach, ochrona dyskretnie chodziła pomiędzy półkami. Kilka osób personelu było w ciągłym ruchu, ale z uśmiechem na twarzy. Sam prosiłem dwukrotnie o pomoc tą samą osobę (najpierw nie pasował mi rozmiar a potem drugie spodnie miały źle wszytą szelkę) i dwa razy pani z uśmiechem na twarzy poszła do magazynu po kolejną parę. Przy kasie było kilka osób w kolejce, ale czekałem najwyżej 4 minuty - obsługiwały dwie panie i szło im to bardzo sprawnie. Kiedy przyszłe moja kolej pani najpierw policzyła i zapakowała mije zakupy, potem przyjęła płatność kartą (pomyliłem pin więc chwilę to trwało), nastepnie poinformowała mnie o promocji w CH Plaza (otrzymałem stosowny druczek do zgłoszenia) a na końcu z uśmiechem podziękowała za zakupy i zaprosiła na kolejne. Naprawdę byłem pod wrażeniem widząc co się dzieje w sklepie. Jedyne zastrzezenie jakie zauważyłem to lekki bałagan na ladzie przy kasach - jakieś towary (chyba pozostawione przez klientów) mieszały się z drobiazgami ze stojaków przykasowych (drobne słodycze) - zapewne przy takim natłoku klientów panie nie zdążyły tego posprzątać. Co do wyboru towarów - zabawek było mnóstwo i już się zaczęły przeceny np. gra Monopoly z 229zł na 99zł, mnie zainteresowała przede wszystkim przecena zimowych kurtek i spodni - 50%. Po 70zł zapłaciłem za spodnie narciarskie i kurtkę dla dziecka, więc oferta godna polecenia.