Opinia użytkownika: Anna_3539
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Subway, w którym byłam, mieści się w Manufakturze. Gdy podeszłam do kasy pracownik przywitał mnie i zapytał czy może przyjąć zamówienie. Wzięłam specjał dnia. Pracownik zaczął przygotowywać daną kanapkę. Wyjął bułkę, włożył mięso i całość umieścił na chwilę w piecu, by się podgrzało. W trakcie oczekiwania zauważyłam, iż warzywa, które później są podawane gościom wyglądają dość nieestetycznie. Na brzegach większości pojemników z żywnością był dziwny osad. Wyglądało to trochę jak pleśń, jednak, gdy dokładniej się temu przyjrzałam były to chyba cząsteczki lodu (mieli chyba ustawioną zbyt niską temperaturę). Na pierwszy rzut oka wyglądało to odpychająco. Gdy pracownik dalej dokańczał przygotowywanie kanapki zapytał ile chcę plasterków sera (mogłam wziąć porcję pojedynczą, lub podwójną- wzięłam podwójną). Dalej zapytał jakie składniki sobie życzę, jakie przyprawy, który sos. Po zakończeniu przygotowywania "nabił" owe zamówienie na kasie i poprosił 8 zł. Sama kanapka kosztuje 7 zł, więc dodatkowa porcja sera kosztuje 1 zł, a pracownik mnie o tym nie poinformował. Chciałam zapłacić kartą, jednak pracownik powiedział, iż płatność kartą jest możliwa od 10 zł, więc zapłaciłam gotówką.