Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Jakoś mi zeszło w poprzednim miesiącu i nie zrealizowałam mojej comiesięcznej ulotki promocyjnej więc dziś udałam się niepewna co do tego czy będzie uwzględniona ale bez przeszkód pracownice mnie obsłużyły z rabatem za czas, który już minął. To ładnie ze strony firmy, że „maruderom” wychodzą naprzeciw. Prawdę mówiąc po raz pierwszy spotkałam się z tym, bo zwykle po terminie rabaty nie obowiązują. Dziś zastałam zmiany-pracownice w fartuszkach o zmienionym kolorze z zielonego na czerwony. Jakoś nie za bardzo mi się to widziało, a może to kwestia przyzwyczajenia wzrokowego. Moim zdaniem zielony kolor był jakby dopełnieniem swoistej aury tego sklepu, natomiast czerwień jakby „coś’ odebrała. Obsługa super, życzyć sobie takiej w każdym sklepie. Dwie pracownice Kasia i Beata, drobnej budowy dziewczyny, makijaż, uśmiech, życzliwość i przyjaźń wręcz na twarzy „wymalowane”. Potrzebowałam podkład lekko brązujący, nie pozostawiający śladów na odzieży. Obsługująca mnie Beata pokazała 4 rodzaje, pomogła dobrać, doradziła w Fluidzie, 58 zł/sztuka ale po 30% rabacie kwota pomniejszona o 17,10 zł, do tego szampon 15,50 zł/sztuka pomniejszony kwotą 6,20 zł po rabacie 40%. Pani Beata skasowała mi zakupy, kartę stałego klienta opatrzyła odpowiednią ilością pieczątek (po uzbieraniu odpowiedniej ilości można dokonać wymiany na kosmetyki), zapłaciłam i w dobrym nastroju opuściłam placówkę. Profesjonalizm na wysokim poziomie.