Opinia użytkownika: Anna_3619
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Gdy jestem w większym markecie i jestem głodna, z dostępnych lokali wybieram zazwyczaj Subwaya, ponieważ uwielbiam kanapkę z kurczakiem Teriyaki, a przy tym lubię mieć poczucie, że jem coś w miarę świeżego. Tym razem odwiedziłam Subwaya w CH Targówek, najbardziej nieprzyjaznym dla użytkownika centrum handlowym w Warszawie. Subwaya ciężko jest znaleźć, podobnie jak każdy inny sklep w tym centrum, chyba że się je dobrze zna. Nie ma żadnych map, tylko drogowskazy, które pokazują kierunek wybranych sklepów. Sam Subway położony jest między innymi małymi lokalami gastronomicznymi, które mają wspólną salę dla gości ze stolikami i koszami. Gdy przyszłam do Subwaya, był opustoszały, ale zaraz z zaplecza wyszedł pracownik, który zajmował się wcześniej sprzątaniem. Podszedł do mnie, powiedział: "Witamy w Subwayu" i zapytał, co mi podać. Poprosiłam o małą kanapkę z kurczakiem. Pracownik założył rękawiczki, z czym z resztą miał spory problem, ponieważ jak mi wyjaśnił, wszystkie rękawiczki są w rozmiarach, które zupełnie na niego nie pasują. Zapytał mnie o to, czy chcę dodatkowy ser lub bekon, a następnie włożył kanapkę do podgrzania. W międzyczasie pojawił się inny klient, który zachowywał się jakby nie jadł wcześniej w Subwayu, ponieważ nie znał rodzajów pieczywa itp. Pracownik zajął się jego obsługą, gdy moja kanapka się podgrzewała, ale widać było różnicę. Do mnie pracownik uśmiechał się, nawiązywał miłą rozmowę, proponował dodatki itd. Do kolejnego klienta nie. Gdy moja kanapka się podgrzała, pracownik dokończył przygotowywanie kanapki dla kolejnego klienta i włożył ją do mikrofalówki. Zaproponował mi warzywa i dodatki. Uśmiechał się, był bardzo miły i uprzejmy. W tym czasie z zaplecza wyszła druga pracownica, która przyjęła moje zamówienie przy kasie. Pracownica przy kasie przywitała mnie uśmiechem i sprawnie przeprowadziła transakcję. Okazało się, że nie mogę zapłacić kartą, ponieważ TP dopiero instaluje lub naprawia terminal. Wiadomość o tym była umieszczona na początku lady, ale jej nie zauważyłam. Zapytałam, czy można dostać znaczki. Pracownica powiedziała, że oczywiście i wyjaśniła, że znaczki będą wydawane tylko do końca roku, a odbierać kanapki będzie można do lutego, a w tym czasie ma wejść nowy system punktowy. Zaproponowała mi kupienie czegoś do picia. Pracownicy nosili schludne i czyste stroje firmowe. Uśmiechali się i byli mili. Poczułam, że traktują mnie indywidualnie i że wychodzą pozytywnie poza standard klepania wymaganych formułek. Co do cen i asortymentu w Subwayu - były dostępne wszystkie rodzaje pieczywa i dodatków. Subway proponuje ostatnio kanapkę dnia w niższej cenie, niestety nie są to nigdy kanapki, które lubię. Ceny są stosunkowo wysokie w porównaniu z konkurencją, chociaż nie wiem, czy można mówić o jakiejś konkurencji dla Subwaya, ponieważ podobnych lokali ze świeżymi kanapkami jest mało, a hamburgery to jednak co innego. Przestrzeń ze stolikami w CH Targówek jest wspólna dla kilku lokali. Po sali chodziła pani, która na bieżąco dbała o sprzątanie i rzeczywiście stoliki i podłoga były czyste, a kosze opróżnione. Podumowując, dzięki miłemu zachowaniu pracowników jestem bardzo zadowolona z tej wizyty i oceniam ją bardzo wysoko.