Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Triumph
Treść opinii: Na tegoroczne święta postanowiłam sprawić sobie prezent, jakim miała być bielizna. Będąc w Galerii Grudziądzkiej, poszłam do sklepu Triumph. Wchodząc, zauważyłam iż sklep jest czysty, personel zadbany i uprzejmy a atmosfera w sklepie sprzyja zakupom. Zaczęłam szukać bielizny, która by mi się spodobała. Poprosiłam Panią sprzedawczynię o pomoc w doborze rozmiaru stanika. Ta z dużym zaangażowaniem spełniła moją prośbę. Wybrała mi bardzo dużo różnych pod względem kroju i materiału staników. Poszłam więc do przymierzalni aby wybrać najlepiej prezentujący się. Pani, która mnie obsługiwała pytała dwa razy, czy coś wymienić, oraz czy rozmiary pasują. Poczułam zainteresowanie moją osobą, co sprawia, że lubię odwiedzać sklepy tej marki bo wiem, że personel jest wykwalifikowany i przeszkolony. Po wyjściu z przymierzalni podziękowałam za resztę staników, a z jednym udałam się do kasy. Przy ladzie wpadł mi w oczy jeszcze jeden, przepiękny stanik. Zapytałam Panią, czy z tego modelu byłby mój rozmiar. Odparła, że tak gdyż to nowa kolekcja i jeszcze są wszystkie rozmiary. Jednak w jej wypowiedzi uraziło mnie to, że dodała, iż stanik ten kosztuje 160 zł. Poczułam, jakby wątpiła w moje możliwości finansowe i z góry odradzała mi nawet przymierzania. Myśl ta jednak umknęła mi szybko ponieważ wybrany przedmiot bardzo mi się podobał i i tak wyboru bym nie zmieniła.