Opinia użytkownika: eeneza
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Zakładając nowe konto w Millennium Bank, spotkałam się z profesjonalną obsługą klienta. Już przy wejściu zostałam zauważona i przywitana. Spytano mnie jak można mi pomóc. Usiadłam przy schludnym, czystym biurku, bardzo sympatycznej pani. Poprosiłam o założenie konta Dobre Konto. Pani, która mnie obsługiwała wytłumaczyłam mi dokładnie całą ofertę i wszystkie niejasności, których nie rozumiałam. Podczas rozmowy poinformowała mnie o promocjach oraz innych ofertach banku. Krok po kroku opisała dokładnie umowę, którą miałam zawrzeć. Po podpisaniu umowy zaprosiła mnie do komputera dla klientów i pokazała mi jak logować się na swoje konto poprzez internet. Pokazała również układ strony i zakładki oraz to co mogę sprawdzić na stronie banku. Po czym poinformowała o ofercie banku, z której mogę skorzystać za pomocą konta internetowego. Odpowiedziała mi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Po wszystkim podała mi rękę, podziękowała i pożegnała się ze mną. Z banku wyszłam usatysfakcjonowana i pewna tego, że wiem o wszystkim o czym muszę wiedzieć, a także dowiedziałam się wielu nowych przydatnych informacji. Dawno nie spotkałam się z tak profesjonalną obsługą.