Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Odwiedziłam sklep sieci Lewiatan znajdujący się przy ulicy Kijowskiej. Wejście do sklepu było czyste, tak samo jak podłoga i strefa, gdzie znajdywały się koszyki. Również na sali wszystko wyglądało nienagannie. Zaczęłam chodzić w poszukiwaniu potrzebnych mi produktów. W sklepie nie było wielu klientów. Widać było, że pracownice powoli zaczynają sprzątać. Nie mogłam znaleźć jednego produktu, dlatego podeszłam do jednaj z pań i zapytałam się o niego. Ekspedientka zareagowała bardzo nieuprzejmie na moją prośbę. Prze kilka sekund nie odpowiadała, po czym zaprowadziła mnie do półki z produktem i poinformowała, że innych rzeczy nie ma. Tonem na tyle kategorycznym, że dawał jasno do zrozumienia, że mam się więcej o nic nie pytać. Podeszłam po chwili do kasy. Kasjerka przywitała się, podliczyła zakupy i poinformowała mnie o kwocie. Podałam jej wyliczoną sumę, na co kasjerka zrobiła tak niezadowoloną minę, że myślałam, że dałam jej za mało. Na moje pytanie, czy zgadza się, odpowiedziała, że tak. Opuściłam sklep.