Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MZK Warszawa
Treść opinii: Jest niedziela, 9:10 rano (przystanek "Teatr Komedia"), wsiadam do autobusu nr. 205. W autobusach tej linii zainstalowane sa automaty biletowe niestety automat nie dziala. Pytam o bilet kierowce, odpowiada "nie mam" tlumacze, ze automat nie dziala i pytam co mam zrobic? Kioski o tej porze sa pozamykane, a musze na czas dojechac do centrum handlowego Arkadia. Kierowca odburkuje "nie wiem". Udaje mi sie odkupic bilet od pasazerki ale z powodu braku drobnych przeplacam prawie dwukrotnie. Po dojechaniu na niejsce podchodze do kierowcy i pytam kto jest odpowiedzialny za automat. Kierowca wzrusza ramionami i po chwili rzuca: zajezdnia. Wracam z Arkadii okolo godz. 17:30. Pada deszcz na Zoliborzu niewielki ruch samochodowy, pomimo to autobus 205 gwaltownie hamuje, szarpie i miota pasazerami. Z ulga, za nie wybilam sobie zebow wysiadam na swoim przystanku. Panowie kierowcy wiecej kultury, juz niedlugo Euro.