Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_1606

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Jak co miesiąc czekała mnie przeprawa w banku, dzień wcześniej otrzymałem pismo o niedozwolonym saldzie na moim koncie, niestety zablokowałem sobie przypadkiem dostęp do bankowości elektronicznej, wiec przy okazji poszedłem załatwić tę sprawę. Po podejściu do mojego doradcy (przemiła pani u której zakładałem konto) przywitała się ze mną z uśmiechem na ustach. Powiedziałem w czym leży problem i dowiedziałem się w czym tkwi problem i z czego powyższy debet powstał. Roczna opłata za kartę płatniczą. Przy okazji dałem się naciągnąć na podpisanie funduszu oszczędnościowego. Serdecznie polecam ten bank, a już w szczególności pracowników, którzy są bardzo kompetentni oraz otwarci do klienta. Dziękujmy kapitalizmowi i konkurencji, która wymusza coraz wyższego poziomu obsługi nas klientów.