Opinia użytkownika: Beata_610
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Ponieważ przy ostatniej wizycie nie załatwiliśmy wszystkiego, postanowiliśmy wybrać się ponownie do tego banku, ale było jeszcze gorzej niż wcześniej! Pan, który nas obsługiwał przyszedł do nas po czasie, po prostu kiedy weszliśmy tam nie było nikogo na stanowisku obsługi klienta. Całe szczęście, że znaliśmy całą ofertę i Pan nie musiał nam niczego tłumaczy ponieważ miał wadę wymowy (nie rozumiem jak ktoś taki może pracować na stanowisku konsultanta bezpośredniej obsługi). Okazało się również, że akt ślubu nie był potrzebny, ponieważ umowa zostanie stworzona na podstawie dowodu, a w chwili kiedy będę miała nowy zmienię po prostu dane, więc nie wiem który konsultant był w błędzie. Jeżeli chodzi o czas obsługi to również bardzo powoli wychodził to temu panu, jak też Pani w kasie, do tego trzeci konsultant był zajęty rozmową prywatną przez telefon. Gdyby nie to, że oferta była atrakcyjna, to na pewno nie poszlibyśmy tam ponownie. Naprawdę nie polecam tego banku w kontakcie bezpośrednim, lepiej chyba załatwi przez internet. STRASZNE! Mimo ofert ocena najniższa ponieważ nie czułam się tam dobrze.