Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W poniedziałek musiałem udać się do oddziału banku, mając koszmarne doświadczenia z tym oddziałem szedłem z duszą na ramieniu, mysląc co znowu się wydarzy. Moje obawy miały głebokie uzasadnienie, bowiem już dwa razy przez pomyłke zlikwidowano mi konto, co skutkowalo takimi petrurbacjami , że nawet na wspomnienie o tym cały sie trzęse. tym razem musiałem odebrać wyciąg z poprzedniego numeru konta , które zamiast przeksztalcić urzedniczka mi zamknęła Toteż żeby cos sprawdzić sprzed maja br. musiałem prosić o wyciąg z tamtego rachunku. Poczatkowo chciano , żebym zgodnie z taryfą zapłacił za te operacje. po rozmowie z kierownikiem oddziału i wyjaśnieniu , że to bank ponosi calą odpowiedzialnośc za zaistniała sytuację, podjeto jedynie słuszna decyzje odstąpienia od kolejnej farsy - karania klienta za błędy pracownika banku. Częśc i chwała kierownictwu, bowiem urzędniczka , która była sprawczynia tych kłopotow nie widziału takiej możliwosci i tylko mopjej determinacji zawdzięczam to , że po raz którys z rzędu za błedy pracowników tej placóweki nie obarczono mnie. Ponieważ tę dyspozycje zlozyłem wcześniej obawiałem się , ze moze ktoś sprzatajac biurko wyrzucił te dokumenty, jakież bylo moje zdziwienie gdy okazało sie , ze dokumenty sa i to zapakowane w elegancki skoroszyt . Byłem po raz pierwszy od lat bardzo zadowolony z obsługi w tej placowce. niemniej dalej szczególnie w weekendy zdarzaja se bardzo czeste awarie bankomatów , ktore są naprawiane dop[iero po dniach wolnych jest to uciązliwe dla wszystkich ; kuracjuszy jak i mieszkańców. Dlatego wszystkim , ktorzy będa w Polanicy w dni wolne radzę wcześniej pobrać gotowke.