Opinia użytkownika: Beata_808
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Wracając z pracy weszłam do Polo "uzupełnić" lodówkę w wędliny i mięso. Często na ten asortyment są tam dobre promocje i lubię tam je kupować . Tak było i tym razem. Obsługiwała mnie miła Pani , która doradzała co kupić i wybierała mięso , które mi odpowiadało. Na szczęście nie było kolejki i wszystko odbyło się sprawnie, jednak często jest tak, że mimo długiej kolejki obsługuje jedna osoba, a jedna lub dwie inne zajmują się układaniem towaru na tym stoisku lub krojeniem sera, aby uzupełnić w lodówce i nie przerywaja tego żeby zająć się klientami i rozładować kolejkę. Postanowiłam zrobić też parę innych zakupów. Szukałam przyprawy do pierników na regale z tego typu asorymentem , ale od ekspedientki układającej towar dowiedziałam się , że jest dwie alejki dalej , nad mrożonkami .Były tam tez inne bakalie co mnie zdziwiło. Kolejne minusy, które zaobserwowałam dziś i wczasie wcześniejszych zakupów to: ogólny nieład w sklepie, towary często są w nieoczekiwanych miejscach ; trzeba dokładnie sprawdzać paragon po zakupach , bo kilka razy cena z regału odbiegała od ceny z półki ( po interwencji w kasie zwrot gotówki, ale żadnych przeprosin) ; czasami przez kilka dni brak płatnych reklamówek w kasach - raz musiałam zostawić kosz z zakupami w kasie i iść kupić reklamówkę w sąsiednim sklepie ; nigdy nie ma przy wejściu na salę koszyków - klienci sami muszą i się przeciskać przez kolejkę i wyciągać spod kas. Robię tam często zakupy , bo mam "po drodze" i są dosyć dobre ceny jednak te sprawy, które wymieniłam zawsze mnie irytują