Opinia użytkownika: Marga
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Weszłam do placówki banku, w celu dokłdniejszej informacji o produkcie, niż przedstawia ulotka marketingowa. Placówkę obługiwały dwie osoby (kasjerka i doradca klienta). Doradca właśnie obsługiwał klienta. Pani kasjerka uprzejmie mnie przywitała. Poprosiła abym usiadła, podeszła do mnie z paroma ulotkami, informując mnie jednocześnie, że koleżanka już kończy obsługę klienta i zaraz się mną zajmie. Przez tę chwilę przyjrzałam się placówce - było czysto, porządnie poukładane ulotki oraz porządnie ułożone dokumenty na biurku presonelu. Za moment zostałam poproszona o zajęcie miejsca w celu obsługi mojej osoby. Doradca była bardzo miła i kompetentna. Uważnie wysłuchała jaki mam problem, a następnie dokładnie wyjaśniła wszystkie moje wątpliwości oraz zastrzeżenia, które zgłosiłąm. Byłam mile zaskoczona.