Opinia użytkownika: Zofia_49
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: W sobotę udałam się do KappAhl, ponieważ dostałam informację, że dostanę rabat 30% na dowolnie wybrany produkt w pełnej cenie. Hala sprzedaży była czysta, a ubranie były staranie poukładane na półkach oraz zawieszone na wieszakach. Każda oglądana przeze mnie rzecz miała w widocznym miejscu przyczepioną metkę z ceną. Produkty objęte promocją, po przecenie, były jasno oznaczone - znajdowały się na wieszakach w jasno określonym miejscu. Po dokonaniu wyboru odzieży udałam się do kasy. Miejsce kasowe było bardzo estetyczne, obie kasy były czynne - mimo, że nie było aktualnie przy nich klientów. Kasjerka wyglądała bardzo elegancko. Przywitała mnie słowami Dzień dobry i poprosiła o podanie ubrania. Od razu zapytałam ją o promocję. Ona wyjaśniła, że muszę okazać smsa i kartę stałego klienta, aby został mi naliczony 30% rabat. Po dokonaniu zakupu, kasjerka zapakowała zakupy do torby. Pożegnała mnie słowami do widzenie, zapraszamy ponownie. Była przy tym bardzo uprzejma. Z zadowoleniem i satysfakcją opuściłam sklep.