Opinia użytkownika: Marcin_1546
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Dnia 7 grudnia 2011 roku udałem się na zakupy do perfumerii Douglas w Centrum Handlowym Focus Park w Zielonej Górze. Przed wejściem do galerii w oczy rzucały się duże reklamy na elewacji budynku, w czym jedna z nich była perfumerii Douglas. Wizytę zacząłem o godzinie 19:05 a zakończyłem o 19:45. Przed wejściem do sklepu można było zauważyć ładne świąteczne dekoracje, oraz profesjonalnie zaplanowane, duże witryny sklepowe. W czasie mojej wizyty ruch był duży. Pracownicy byli ubrani w firmowe koszule, oraz nosili identyfikatory w widocznym miejscu. Na uwagę zasługuje fakt, że sklep był utrzymany w wyśmienitym porządku, a „nawigacja” w sklepie jest wręcz wzorowa. Opisy tematyczne nad każdym regałem i półką, oraz etykiety informujące o darmowym pakowaniu prezentów, nowościach i promocjach. Dodatkowo przy kasie zauważyłem plakat promujący sklep internetowy. Po 15 minutach mojego pobytu w perfumerii, podszedł do mnie jeden z pracowników i zaproponował pomoc. Gdy odmówiłem to grzecznie podziękował i zaoferował swoją pomoc, jeżeli będę jej potrzebował. Widać było, że wszyscy sprzedawcy byli pracowici i wykazywali zaangażowanie, ponieważ podczas mojej wizyty zauważyłem kilkukrotnie, jak sprzedawca proponował pomoc innym klientom sklepu. Po kilku kolejnych minutach zasygnalizowałem pracownikowi, że potrzebna jest mi pomoc. Pracownik podszedł do mnie i z uśmiechem zapytał w czym może mi pomóc. Powiedziałem, iż szukam perfum na prezent dla mojej dziewczyny. Pierwszym pytaniem jakie zadał pracownik dotyczyło upodobań mojej dziewczyny i jakich perfum aktualnie używa. Następnie sprzedawca spytał o wiek i zaproponował mi dwa zestawy świąteczne, oraz jeden sam perfum. Zaprezentował mi każdy zapach na próbniku i szczegółowo omówił każdy produkt, oraz to co wchodzi w skład zestawu. Zadałem pracownikowi pytanie odnośnie najczęściej wybieranych produktów przez młode kobiety, na co sprzedawca podał mi kilka najlepiej sprzedających się perfum. Po obsłużeniu mnie i wybraniu przeze mnie jednego, interesującego mnie zapachu sprzedawca zapytał czy może w czymś mi jeszcze pomóc. Odpowiedziałem negatywnie, a pracownik podziękował i pożegnał się. Następnie udałem się do kasy w celu zakupu małego żelu pod prysznic. W kasie przede mną była jedna osoba, jednak pracownik bardzo szynko i sprawnie obsługiwał, więc prawie w ogóle nie musiałem czekać. Zostałem sympatycznie przywitany przez kasjera, po czym zapakował mój produkt w torebkę, pożegnał się i podziękował za zakup. Podsumowując moją dzisiejszą wizytę muszę przyznać, że wypadła bardzo dobrze. Pomimo dość długiego oczekiwania na obsługę, czułem się zauważony w sklepie przez pracowników. Długi czas oczekiwania wynikał bowiem z ilości klientów w sklepie, a nie z bierności pracowników. Obsługa była bardzo miła i uśmiechnięta. Doceniam także fachowość sprzedawcy, który mnie obsługiwał, ponieważ gdy powiedziałem mu jakich perfum aktualnie używa moja dziewczyna, to doskonale dobrał produkt inny, ale zarazem właściwy i podobny do obecnego. Jeżeli ktoś będzie chciał kupić kosmetyki lub perfumy to gorąco polecam perfumerię Douglas.