Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przede mną był długi weekend, musiałam więc uzupełnić zapasy. Zastanowiłam się najpierw co mam kupić i wyszło mi, że wszystkie rzeczy z listy dostanę w Biedronce, udałam się więc właśnie tam. Przed sklepem nie ma parkingu dla klientów – to minus. Teren zewnętrzny był czysty, panował tam porządek, w gablocie dostępne były aktualne plakaty reklamowe, kosz na śmieci był opróżniony. W strefie wejścia była aktualne ulotki i czerwone koszyki na zakupy. Jako pierwszą do koszyka włożyłam wodę mineralną Polaris (produkowaną dla Biedronki) – jest tania i odpowiada mi. Następnie pyszne jogurty (mango i kawowy), tanie i dobre pomidory w puszcze, ciasto francuskie, mieszanka sałat, swiezy szpinak (super cena), owoce i zmierzam do kasy. W sklepie było czysto, panował tam porządek, nie zauważyłam żadnego bałaganu, brudu. Czynne były dwie kasy, kolejki były nieco dłuższe niż bym sobie tego życzyła, ale do przeżycia. Kasjerka mnie obsługująca ubrana była w firmową koszulkę, miała w widocznym miejscu identyfikator. Kobieta była uśmiechnieta, pracowała szybko i dokładnie, używała zwrotów grzecznościowych. Otrzymałam odpowiednią ilość reszty i paragon z kasy fiskalnej.