Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auto ABC
Treść opinii: W dniu 1/12/2011 umówiłam się telefonicznie na przegląd auta. Pani obsługująca mnie dokładnie zapisała wszystkie dane, po zakończeniu rozmowy dostałam smsowe potwierdzenie umówienia wizyty. W dniu przeglądu, rano dostałam smsa z przypomnieniem o wizycie. Na miejscu mechanik najpierw założył na fotel folię ochronną , następnie przeprowadził przegląd - nie pominął żadnego z badań. Na bieżąco informował mnie o wynikach badań. Podczas przeglądu okazało się, że żarówki nad rejestracją są przepalone, a także że gaśnica jest przeterminowana. Mechanik wymienił mi żarówki, umożliwił kupno gaśnicy - ceny zgodne z umieszczonym w stacji cennikiem. po opłaceniu usługi (otrzymałam paragon) podbito mi dowód rejestracyjny, a także poproszono o dane konaktowe celem przypomnienia o kolejnej wizycie za rok. W biurze, jak i na samej stacji było schludnie, wisiały szczegółowe cenniki usług, a także uprawnienia mechanika do przeprowadzania przeglądu z wpisem do dowodu rejestracyjnego.