Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Jak tylko zachodzę do tego sklepu, to przeważnie sawsze coś kupię. Dlatego też musiałem do niego zajść. Wewnątrz był nawet spory ruch. Oglądając trafiłem na koszulę, która mi się spodobała. Po krótkiej chwili udałem się do przymierzalnia, aby ją przymierzyć. Okazało się, że jest tam brudno. Lustro było pomazane a na podłodze były różne nici. Napewno zostało to zrobione orzez klientów. Aż się dziwię, że tak ktoś coś takiego robi. Przecież chyba niezbyt jest przyjemnie się przebierać w takim miejscu. Pracownicy moim zdaniem nic w tym momencie nie zawinili. Ale wiadomo, że odpowiadają za cały teren sklepu. Rozumiem, że nie będą wchodzić do każdej przymierzalni po każdym kliencie i nie będą sprawdzać porządków. Ale może mogliby choć wejśc raz na jakiś czas i sprawdzić co się tam dzieje. No chyba że przymierzalnia była sprawdzona po moim wyjściu, ale tego nie wiem.