Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Mama poprosiła mnie, abyśmy podjechały rano do Lidla – chciała kupić kilka rzeczy i świeże pieczywo. Przy wózkach przed sklepem okazało się, że nie mamy drobnych, ale na szczeście stały dwa wózki „luzem”, więc nie musiałam rozmieniać pieniędzy. Weszłyśmy do środka – i przed sklepem, i w strefie wejścia czysto, porządnie. Kierujemy się najpierw w stronę pieczywa, a tu niespodzianka – w miejscu gdzie zawsze były świeże wypieki tylko obudowana ściana i napis, że nowy piec w budowie czy coś w tym stylu. Zmartwiłyśmy się nieco, ale obok przechodziła akurat pracownica, która usłyszawszy naszą rozmowę uprzejmie wtrąciła się i poinformowała nas, że pieczywo jak najbardziej jest dostępne tylko przeniesiono je chwilowo w inną część sklepu, poinstruowała nas też dokładnie w którą. Artykuły w sklepie były uporządkowane, interesujące nas towary z tygodnia brytyjskiego były dostępne. Do wszystkich półek był swobodny dostęp. Po napełnieniu koszyka skierowałyśmy się do kasy. Czynne były 2 kasy, nie było do nich kolejek. Zapłata poszła sprawnie i bez problemów. Sklep zrobił na mnie pozytywne wrażenie – było tam czysto, miła obsługa i ciekawy asortyment.