Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Zima się zbliża a ja jeszcze nie mam butów zimowych. Zaszedłem, więc do jednego ze sklepów mieszczących się w galerii. Podczas chodzenia pomiędzy półkami zaczepiła mnie pracownica z propozycją udzielenia pomocy. Akurat wpadł mi w oko jeden z modeli, więc zapytałem się o dostępność interesującego mnie numeru. Okazało się, że go nie ma. Dlatego też poprosiłem o sprawdzenie w systemie, czy w innych sklepach w Białymstoku jest interesujący mnie numer. Niestety, ale nie było. W tym też momencie pracownica zaproponowała mi inny model, ale nie spodobał mi się on. Podziękowałem i wyszedłem z salonu. Pracownica starała się, abym wyszedł z salonu zadowolony. Widać było, że klient stawiany jest na pierwszym miejscu. Ale cóż. Nie zawsze jest wszystko, co się chce.