Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Czekałam na dwie paczki, które miałam odebrać w paczkomacie in post. Jednego dnia nic nie dostałam, więc postanowiłam zadzwonić do siedziby firmy i zapytać, czy coś w końcu przyszło na moje nazwisko. Telefon odebrała pani, która przedstawiła się i uprzejmie zapytała w czym może pomóc. Przedstawiłam jej mój problem, na co ona poprosiła mnie o chwilę cierpliwości żeby sprawdzić. Po kilku minutach udzieliła mi informacji, że owszem przesyłka jest w doręczeniu i powinnam oczekiwać na sms'a z kodem do paczkomatu. Dzień się skończył a ja dalej nie miałam paczki. Zadzwoniłam więc dzień później. Rozmawiałam z kierowniczką, która mi powiedziała, że ani wczoraj ani dziś nic do mnie nie ma. Opowiedziałam jej jaką informację uzyskałam dzień wcześniej i żeby nie wprowadzali ludzi w błąd. Przeprosiła, ale niesmak pozostał. Na nic zdaje się uprzejmość pani odbierającej telefon skoro udziela nieprawidłowych informacji. Może jest niekompetentna? Pomysł z paczkomatami jest rewelacyjny tylko jakby trochę usprawnić obsługę klienta to by było już ok.