Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1242

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Wyciągając awizo z skrzynki wiedziałem już, że czeka mnie wyprawa do pobliskiego Urzędu Pocztowego. Po przekroczeniu progu drzwi stanąłem na końcu długiej już kolejki. Przy jedynym tylko czynnym okienku widzę osobę, którą na pierwszy rzut oka wygląda jakby wczoraj została przyjęta do pracy i ma problem z obsługą interesantów. Co chwilę podpytuje innych pracowników, którzy półsłówkiem udzielają podpowiedzi gdzie, co i jak. Widzę jak osoby stojące w kolejce są zniesmaczone faktem, że na tyle pracujących osób czynne jest tylk jedno okienko a kolejka ciągle się powiększa. Cierpliwie czekam na swoją kolej, aby odebrać list. Czas się dłuży. Po pewnym czasie pojawia się nadzieja, że będę obsłużony. Przede mną zostały 4 osoby. Jedna z osób zaczyna płacić rachunki bilonem. Pani przy okienki przyjmująca pieniądze jest bardzo niemiła mówiąc,że nie przyjmie takich pieniędzy. Między pracownikiem a wpłacającym dochodzi do złośliwych uwag. Ostatecznie Urzędnik przyjmuje pieniądze. Zostały 3 osoby zacisnąłem zęby i uśmiechnałęm się myśląc, że za chwilę opuszczę budynek. Przy kolejnym petencie urzędnik ze słośliwością w głosie stwierdza, że przesyłka jest nieprawidłowo zapakowana. Znów dochodzi do słownej przepychanki, i znów racja jest po stronie klienta. Po długim czasie doczekałem się swojej kolejki i odebrałem list. Podczas całej wizyty nie zauważyłem aby podjęto próbę usprawnienia obsługi klienta. Sama obsługa również poniżej jakichkolwiek oczekiwań. W przypadku zaistnienia poważniejszego problemu (brak możliwości odszukania przesyłki etc) sprawą zajmuje się ta sama osoba, która obsługuje ludzi przy okienku. Brak kultury w relacjach z klientem.