Opinia użytkownika: Wioletta_179
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Udałam sie do sklepu Deichmann w celu zakupu obuwia zimowego dla siebie. Po wejściu do sklepu, skinieniem głowy przywitała mnie osoba przy stanowisku kasowym. Odpowiedziałam "dzień dobry" i udałam się obejrzeć buty na regałach sklepowych w głębi sklepu. Obejrzałam kilka par spośród kilkudziesięciu znajdujących się na półkach , po czym chciałam skorzystać z pomocy obsługi, celem odszukania właściwego rozmiaru. Obok przechodziła osoba z obsługi, zagadnięta przeze mnie, odpowiedziała "Dzień dobry, w czym mogę pomóc ?". Poproszona o pomoc, po krótkiej chwili odnalazła wysoko na regale właściwy numer obuwia i zapytała czy jeszcze może mi w czymś pomóc. Podziękowałam, przymierzyłam buty. Następnie spakowałam je do kartonu i udałam sie do kasy. W sklepie panował ogólny ład i porządek, równo poukładane kartony, dużo miejsca między regałami, można było swobodnie się porusza i mierzyc obuwie. Przy kasie nie było klientów, więc kasjerka od razu zaprosiła mnie do dokonania transakcji. Dodatkowo poleciła mi środek pielęgnacyjny do obuwia. Obsługa przy kasie trwała ok. 5 minut. Po dokonaniu zakupu, kasjerka podziękowała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. Osoby obsługujące ubrane były w firmowe koszulki, dodatkowo posiadały identyfikatory.