Opinia użytkownika: Andrzej_550
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Wchodząc do banku Citi handlowy w Gdańsku, pierwsze co mnie zdziwiło to skromność miejsca. Tak małego oddziału bankowego jeszcze nie widziałem. Zakładając konto firmowe, byłem świadkiem scysji klienta z pracownicą banku. Mimo, że teoretycznie siedzieliśmy w dwóch różnych kątach pomieszczenia, słyszałem każde słowo wypowiadane przez klienta i pracownicę. O intymności załatwianych tam spraw nie ma mowy. Klient był niekulturalny, a pracownica bardzo grzecznie wytrzymywała jego napastliwość. Okazało się, co potwierdził wezwany kierownik placówki, że istnieje rozbieżność w tym, jakie są podawane informacje przez infolinię, a jakie w siedzibie banku. Obsługa banku nie umiała, choć bardzo się starała, utrzymać klienta. Klient dla banku stracony. Wszyscy inni klienci przebywający wtedy w banku to słyszeli, Trudno o gorszą reklamę dla banku. Ja zostałem obsłużony bardzo sympatycznie i szybko, ale nie miałem żadnej skomplikowanej sprawy. Mimo małego komfortu załatwianych spraw, bardzo chwalę sobie produkty tego banku (konto firmowe i prywatne)