Opinia użytkownika: Andrzej_550
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Po wejściu do punktu obsługi sieci komórkowej plus w Gdańsku, zostałem od razu przywitany w bardzo miły sposób przez osobę z punktu informacyjnego. Po pobraniu numerka, usiadłem i czekałem na moją kolej. Jak zwykle niestety, w okolicach godziny 17.00, czas oczekiwania był długi. W moim przypadku wynosił około czterdzieści minut. Kiedy nadeszła moja kolej, bardzo spostrzegawczy pracownik, od razu domyślił się, że jestem zdenerwowany i szybko zareagował, mówiąc, że mam bardzo dobry, historyczny telefon (Nokia 6310 :) ). Tym mnie rozbroił. Od razu poczułem się lepiej. Pracownik był bardzo profesjonalny, niestety podając mi pudełko z telefonem, okazało się, że ma brudne paznokcie. Płacąc za fakturę plusa, w tym samym punkcie, w okienku kasowym (niezależny operator kasowy), okazało się, że muszę zapłacić za to, że dokonuję wpłaty na rzecz plusa. Bardzo dziwne. Tylko 2 PLN, ale wrażenia dobrego to nie zostawia. Rozumiem, że to jest zupełnie inny podmiot gospodarczy, ale jednak jest w punkcie plusa. Pracownik sieci plus, który mnie obsługiwał, wręczył mi gratisowy upominek, kiedy mu o tym powiedziałem.