Opinia użytkownika: Urszula_345
Dotycząca firmy: Sferis
Treść opinii: Potrzebowałam ostatnio kupić dobry laptop. Odwiedzałam wiele sklepów, zadawałam mnóstwo pytań, chciałam obejrzeć, dotknąć, poznać szczegóły. Dla mnie to było ważne - dokonać dobrego wyboru na lata. Właśnie to sklep Sferis przyciągnął mnie jakością obsługi. Po raz kolejny od kilku już dni oglądałam laptopy w gablocie.Zastanawiałam się w duchu, co może myśleć sprzedawca o osobie, która tylko ogląda a nic nie kupuje. Tymczasem jednak sprzedawca nie wyglądał na takiego, który miałby coś złego na myśli na mój temat. Przeciwnie - był szczerze miły. Po 2 minutach zapytał mnie i mojego chłopaka, czy coś nam się szczególnie spodobało, jakiego sprzętu szukamy, bo może nam wskazać któryś z oferty. Wdał się z nami w miłą pogawędkę na temat sprzętu komputerowego, z rozmowy z nim wyczuwało się profesjonalizm. Nie wykazywał oznak irytacji faktem, że widzi mnie w sklepie 4 raz z rzędu w ciągu minionego tygodnia, był uśmiechnięty i pomocny. Sprzedawca potrafił nawiązać z nami porozumienie, tę ciepłą więź, która sprawia, że poczułam się w jego sklepie naprawdę komfortowo. Po 1,5 godzinie wyszłam ze sklepu z wymarzonym laptopem - ale czułam się tak jakbym spędziła ten czas na kawie u najlepszej przyjaciółki. Po prostu czas płynął a nam nie chciało się wychodzić. Dodam jeszcze, że w tym czasie sprzedawca zadbał o dwóch innych klientów, którzy na krótko rozejrzeli się po półkach i w tamtym czasie nic nie kupowali.