Opinia użytkownika: Dorota_836
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Wnętrze placówki jest przestronne, są w nim wydzielone stanowiska oddzielone od siebie i od oczekujących w kolejce klientów szklanymi i niezbyt wysokimi ścianami. Daje to obsługiwanym klientom komfort, gdyż dzięki temu kolejny klient nie stoi tuż za plecami i nie może swobodnie wsłuchiwać się w rozmowę pracownika banku z aktualnie obsługiwanym klientem. W widocznych miejscach znajdują się czytelne informacje o aktualnych promocjach banku, oraz ulotki zawierające dane o oferowanych przez bank produktach. Na wprost wejścia do banku zostało umiejscowione stanowisko do obsługi klientów, którzy przyszli do banku wyłącznie w celu zapłacenia raty kredytu, niestety od dłuższego czasu stanowisko jest nieczynne a te obowiązki przejmuje inne stanowisko. Problem stanowi fakt iż poszczególne wydzielone miejsca pracy zostały stworzone w konkretnych celach co wywołuje pewien kłopot, np. gdy jest długa kolejka do stanowiska, które przyjmuje raty kredytów a przy innych stanowiskach nie ma petentów, personel nie reaguje na prośby klientów i nie obsługuje klientów z kolejki przy innych stanowiskach. Większość pracowników banku to osoby są miłe, uprzejme i kompetentne w zakresie obsługiwanych zagadnień.