Opinia użytkownika: Anna_3588
Dotycząca firmy: Lider Serwis
Treść opinii: Witam, w tym roku chciałam zaoszczędzić na wymianie opon na zimowe i wymienić przed pierwszymi opadami śniegu oraz znaleźć tańszą firmę, dlatego obdzwoniłam wszystkie firmy w mojej okolicy.W końcu znalazłam firm która miała wymienić mi opony w niższej niż dotychczas cenie i zrobić to na bieżąco .Telefonicznie umówiłam się że ok 11 podstawię samochód i tak tez zrobiłam tylko na miejscu okazało się ze w tej chwili jest małe obsunięcie ,ale ok 13 na pewno dokonają wymiany.Poszłam wiec na zakupy i wróciłam na umówioną godzinę.Jakie było moje zdziwienie ,jak pani oznajmiła ,że niestety jeszcze nie zaczęli.Kolejny termin przesunęli na 14 .Poszłam wiec po dzieci do szkoły i wracając podeszliśmy do warsztatu.Oczywiście samochód jeszcze nie był gotowy dlatego tym razem nie byłam już taka miła jak wcześniej, w końcu co miałam robić z dziećmi przez ok godzinę.Szefowa sama miła dopilnować zęby tym razem wszystko było zrobione.dzieci zostawiłam u koleżanki a sama wróciłam za ok 1,5 godziny do warsztatu ku mojemu miłemu zaskoczeniu samochód miał już założone zimówki.Ucieszona podeszłam do biura a tam kolejna niespodzianka.Pani poinformowała mnie,że moje letnie opony zostały zapakowane innemu klientowi.Z wrażenia usiadłam i odechciało mi się wszystkiego.Sprzedawczyni kazała mi się po nie zgłosić po kolejnej godzinie.Wkurzona powiedziałam co o tym wszystkim myślę i zaradzałam rabatu.Wytargowąłam 20 złotych co do strat mojego czasu i nerwów to kropla w morzu.Dzisiaj wszystkim znajomym odradzam tamten warsztat bo takie traktowanie klienta to kpina.