Opinia użytkownika: Joanna_2047
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jestem zadowolona z usług i oferty Banku Millenium. Niestety tylko wtedy, gdy sprawę mogę załatwić przez internet lub telefon. Mieszane uczucia co do jakości obsługi miałam już podczas otwierania konta, kiedy Pani Opiekun Klienta próbowała narzucić mi ubezpieczenie karty, którego nie potrzebowałam, ani nie chciałam, ukrywając przede mną fakt, iż jest ono nie obowiązkowe. Zdecydowanie odmówiłam. Oczywiście (nieświadoma wtedy tego) wyszłam z oddziału tego banku z kartą płatniczą, którą ubezpieczoną mam do dziś. Jednak najgorsze skojarzenia mam z obsługą kasową. Każdy kasjer, z którym miałam tam do czynienia był arogancki, poddenerwowany, jakby klient dla nich był złem koniecznym. Wpłacając, wypłacając pieniądze zawsze muszę podpisać się na KP,KW dwa razy, bo mój podpis podobno różni się od wzoru. Dziwi mnie to, bo pracuję jako kasjer i powinnam umieć się zaparafować. Pracownicy albo nie znają oferty i tabeli opłat i prowizji, albo okłamują permanentnie klientów. Jeszcze nie zdarzyło mi się wyjść z oddziału Banku Millennium w Emce zadowoloną.