Opinia użytkownika: PeZU
Dotycząca firmy: Askana
Treść opinii: W niedzielny wieczór wybrałem się na zakupy do Galerii Askana. Na zakupy przyjechaliśmy autem, pobrałem bilet i zaparkowałem. Tuż przed zamknięciem udałem się z powrotem na parking i wraz z rodziną chciałem go opuścić. Niestety automat parkingowy nie chciał przyjąć naszego biletu. Próbowałem kilkanaście razy, ale nic nie pomagało. Zrobiła się gigantyczna kolejka, a ze strony obsługi - OCHRONY- zero reakcji. Na ekranie też się nie wyświetla żaden komunikat, co w takiej sytuacji robić. Wycofałem auto i żona poszła do ochrony. Dowiedziała się tam, że Pan spokojnie obserwował tą sytuację, ale nie reagował, bo to nie jego broszka. Niech klient się męczy. Gratuluje ochrony, która wydała nam bilet wyjazdowy, ale sama nie wykazała chęci pomocy i wyjścia z takiej sytuacji. NIE POLECAM TEGO PARKING-u i tej Galerii !