Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Dziś zmuszony byłem interweniować w jednym ze sklepów znanej marki odzieżowej - H&M. Ponad tydzień temu zakupiłem element garderoby, na który wystawiono mi fakturę VAT. Po kilku dniach niestety zmuszony byłem zwrócić zakupioną rzecz. Przy procedurze zwrotu poprosiłem o wystawienie faktury VAT korygującej. Od pracownika sklepu oraz kierownika działu usłyszałem, że kierownik nie ma teraz czasu wystawić mi tego dokumentu. Po wyjaśnieniu, iż w/w dokument jest mi niezmiernie potrzebny pani Kierownik stwierdziła, że na wystawienie tego dokumentu ma 7 dni i nie ma obowiązku wystawić mi go na miejscu. Minęło 7 dni a ja nadal nie otrzymałem dokumentu. Udałem się dziś do sklepu ponieważ minęło już 10 dni i po wyjaśnieniu sytuacji oraz zagrożeń jakie wynikają z zaniedbania dotrzymania terminu przez firmę H&M kierownik działu poinformował mnie, że nie wystawi mi tego dokumentu ponieważ sklep w chwili obecnej nie posiada na stanie druku, na którym można wystawić dokument. Zostałem odesłany z kwitkiem oraz informacją, że dokument zostanie wystawione najwcześniej w środę o ile sklep dostanie druki.