Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Udałem się do banku w celu wypłaty pieniędzy z konta oraz zasięgnięcia informacji dotyczącej nowej karty bankomatowej, którą otrzymałem tego samego dnia pocztą. Z pośród dwóch stanowisk kasowych jedno było zajęte, a w drugim nie było pracownika, który zajęty był jakimiś dokumentami. Gdy spostrzegł, że czekam przy kasie podszedł do niej, przywitał się ze mną, spytał w czym może pomóc. Następnie zgodnie z procedurą poprosił o dowód osobisty, spytał jaką kwotę chcę wypłacić. Gdy spytałem w jaki sposób mam aktywować kartę, pracownik dał mi pełną instrukcję. Następnie wypłacił żądaną przeze mnie kwotę oraz poinformował mnie o przygotowanej dla mnie ofercie promocyjnej (złota karta, etc.), streszczając ją pokrótce. Powiedziałem, że nie jestem zainteresowany i podziękowałem za obsługę. Pracownik pożegnał się. Pracownik ubrany był oficjalnie - garnitur, koszula, krawat. W klapie miał identyfikator. W całej placówce panował porządek.