Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Norti

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Składałem reklamacje na obuwie zakupione w w/w sklepie niestety Pani kierownik nie ma podejścia do klienta potraktowała mnie jak klienta gorszej kategorii.Gdyby nie moja interwencja w centrali nie uzyskał bym wymiany.A wystarczyła by dobra wola i chęci a nie traktowanie z góry klienta.Uważam , że to kierownik powinien mieć szczególne podejście do klienta oraz dawać właściwy przykład obsługi dla podległych pracowników, w mojej ocenie nie jest to właściwy człowiek.Na zakończenie całej tej reklamacji zupełnie inne podejście miała kasjerka która podeszła do mnie jak do normalnego klienta , dokończyła realizację reklamacji (po interwencji z centrali firmy).Po opuszczeniu sklepu odniosłem wrażenie iż bardzo dobrym Klientem jest kupujący a nie reklamujący wadliwy towar. Osobiście nie dokonam więcej zakupów w w/w sklepie . Duży minus