Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Smyk

Treść opinii: Ciężko było przejśc pomiędzy regałami, gdyż dużo było klientów. Dużo klientów a obsługi jakoś wizualnie niezbyt wielu. Na terenie sklepu zauważyłem tylko dwie osoby z personelu i dwie zobaczyłem przy kasie. Dlatego też trudno było uzyskać pomoc z ich strony. Byłem świadkiem, jak klient podszedł do pracownika z prośbą o pomoc. Owszem, pracowik odpowiedzi udzielił, jednakże musiał zostawić "rozwalone" zabawki na regale, gdyż własnie je porządkował aby klienci mieli łatwiejszy wybór. Nie wyczuwało się z miny pracownika oraz z jego tonu, że jest miły z musu. Widac było, że chce tej pomocy faktycznie szczerze udzielić, ale nie był w stanie udzielić jej wszystkim klientom. Może trzeba było zwiększyć obsadę, skoro niedługo są święta.