Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zelmer
Treść opinii: witam, niedawno zakupiłem odkurzacz marki zelmer Aquos, nie ukrywam ze bylem bardzo zadowolony z użytkowania tego sprzętu aż do czasu awarii rury teleskopowej, udałem się do serwisu gdyż nie była to awaraia z mojej winy, po prostu zapadka w teleskopie przestała działać, pracownik zelmera przekazał mi info ze ów rura nie podlega gwarancji i dodał ze w tych modelach to bardzo częsta usterka i maja wiele zgłoszeń dotyczących takich awarii, pytam wiec "skoro firma wie ze produkt jest wadliwy dlaczego tego nie usunie?" pan uśmiechnął się tylko i zaproponował mi zamiennik. Napisałem wiec bezpośrednio do firmy zelmer używając formularza www, odpowiedzi jakiej się spodziewałem nie nadeszła - dostałem bardzo szybko tylko suche info nt. " teleskop nie podlega gwarancji". Raz jeszcze już bezpośrednio do pracownika-pana Kazimierza Pelic skierowałem zapytanie dotyczące umieszczania wadliwego osprzętu odkurzacza który nie podlega gwarancji a w firmie zelmer jest tajemnica poliszynela ze osprzęt jest wadliwy?do dziś czyli około 1tygodnia czekam na odpowiedz i nie sadze żebym się doczekał. niestey. Jak dotąd bylem propagatorem tej firmy gdyż uważałem ze po pierwsze jest to polska firma a po drugie działa niezawodnie, niestety przekonałem się ze firmie jest daleko do takiej firmy jak Amica, która serwis ma rewelacyjny czy nawet koreański samsung gdzie tez miałem okazje reklamować sprzęt i obsługa nie była najlepsza ale tak obłudnego działania anty konsumenckiego tam nie spotkałem. Reasumując warto się zastanowić wybierając sprzęt zelmera-szczególnie ten z wyższej polki czy osprzęt który jest załączony nie jest wadliwy bo jak się okazuje płatna wymiana owego nie wychodzi wcale tanio wiec podraża zakup. "Zelmer niezawodnie" tak brzmi reklama firmy, ciekawi mnie co jest takiego niezawodnego w firmie skoro w taki sposób traktuje swoich klientów?