Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Hempis
Treść opinii: Hempis to hurtownia elektryczna. Wybrałam się tam z myślą o zakupach elektrycznych przy okazji remontu w mieszkaniu. Ponieważ nie znam się na „elektrycznych sprawach” do hurtowni wybrałam się z „karteczką” na której miałam zapisane to co powinnam kupić. Kiedy weszłam do pomieszczenia panował w nim półmrok. Przez chwilę rozglądałam się za interesującymi mnie przedmiotami. Później już zaczęłam szukać pracownika. Po chwili stania przy ladzie postanowiłam wyjść. Wtedy z zaplecza wyłonił się jakiś mężczyzna i zapytał w czym może pomóc. Odpowiedziałam że mam listę zakupów które chciałabym tu zrobić. Podałam listę pracownikowi a ten popatrzył i stwierdził że połowy z tych zapisanych na kartce przedmiotów nie ma. Co do pozostałych dopytywał o szczegóły których nie potrafi lam mu podać. Odpowiedział że powinnam wrócić do sklepu jak już będę widziała co chcę kupić . Wiedziałam co chcę kupić. Wiedziałam też że po takiej odpowiedzi w tym sklepie już nic nie kupię. Podziękowałam i wyszłam. Odpowiedzi ze strony pracownika już nie było. Udałam się do innego sklepu i tam bez problemu i dopytywani a, tylko na podstawie kartki kupiłam wszystko to co chciałam. Dla mnie wniosek jest jeden, temu człowiekowi nie zależało na sprzedaży i prawdopodobnie posiada niewielką wiedzę na temat przedmiotów którymi handluje. Ja tam więcej nie zajrzę. W sklepie jest czysto ale panuje półmrok i ciężko cokolwiek dostrzec. Na pracownika trzeba czekać a to niestety ludziom zabieganym nie ułatwia zakupów. Problemem jest też fakt że przed sklepem nie ma gdzie zaparkować. Większe zakupy trzeba dźwigać do najbliższego parkingu. Odradzam.