Opinia użytkownika: Dominika_339
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Obecnie niemal każdy z nas korzysta z usług, które oferują nam banki. Wybrałam się do placówki swojego banku, aby skorzystać z jednej propozycji, którą zaproponowano mi. Wcześniej usiłowałam zrobić to za pomocą strony internetowej, jednak za każdym razem coś nie działało czy też było w naprawie. Zatem ileż można próbować? W trakcie mojej wizyty w banku, był tam jeden klient. Natomiast pracowników, którzy nie mieli obecnie żadnego zajęcia, było kilku. Niestety, żaden z nich nie pofatygował się, by udzielić mi rady. Zniecierpliwiona poprosiłam o pomoc, której także wówczas nie otrzymałam, ponieważ owi pracownicy nie byli odpowiedzialni za funkcję, z której chciałam skorzystać. Wszystko w porządku, ale można było w tym momencie poprosić pracownika, który specjalizował się właśnie w owej sprawie. Wspomniany bankowiec pojawił się po dłuższym oczekiwaniu. Nie chcę nawet domyślać się, co dzieje się w banku, kiedy klientów jest więcej.