Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Lubię robić zakupy w mniejszych sklepach, gdzie jest mniejszy ruch, gdyż można spokojnie obejrzeć produkty. Wiadomo, że jest mniejszy wybór ale to nic. Chodząc po sklepie zauważyłem pracowników, którzy porządkowali produkty na półkach. Praca ich nie utrudniała klientom dostępu do półek. W momencie jak podchodził klient, pracownik ustępował mu miejsca. Widać, że klient stawiany jest na pierwszym miejscu. Nie mogłem znaleść jednego z produków a wiedziałem, że powinien on być dostępny. Dlatego też poprosiłem o pomoc najbliższego pracownika. Po krótkiej chwili namysłu poprosił mnie ze sobą i zaprowadził mnie do miejsca, gdzie znajdował sie ten produkt. Podobne, otwarte podejście do klienta było przy kasie. Tak jak wspomniałem wcześniej, pracownicy starają się aby klienci byli zadowolenie z zakupów. Wiadomo, przecież oni także są klientami.