Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zawitałam nie po raz pierwszy do Empiku przy nowym świecie. Dodatkowa motywacja ażeby wybrać sklep właśnie tej sieci to dołączenie jej do programu Payback i możliwość zdobycia punktów w tym właśnie program lojalnościowym. A dla czego ten adres. Bardzo pasuje mi lokalizacji i to chyba właśnie dla tego najczęściej właśnie tu a nie gdzie indziej najczęściej trafiam. I to jedyny obok oczywiście ciekawej i bogatej oferty pozytyw. Dogodna lokalizacja. Irytuje mnie że na dziale prasy co i rusz zmienia się rozstawie regałów, tytuły zmieniają swoje miejsce. Jest tu ciasno czego nie poprawia fakt stojących i zatopionych w lekturze klientów. Przy kasie spora kolejka. Tylko dwóch pracowników za ladą. Młodzi panowie w czarnych firmowych koszulkach polo do których mają przypięte duże czytelne identyfikatory imienne obydwaj z adnotacją uczę się. Mało miejsca na blacie nie jest komfortowe i jest nie wygodne. Odczekawszy swoje mogę zapłacić za zakupy. Problemem zdaje się doliczenie punktów ale udaje się i kończy się sukcesem. Pan który mnie obsługuje jest miły, nieco stremowany i jeszcze nie pewny na swym stanowisku pracy. Miło się uśmiecha. Jest kulturalny. Wita się słowami dzień dobry, żegna do widzenia i zaprasza do kolejnej wizyty. Proponuje zapakowanie zakupów do reklamówki z czego chęcią korzystam