Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Rzadko robię zakupy w tym sklepie, ale jeśli już tam jestem, mam zawsze podobne odczucia (albo po prostu mam pecha do personelu). Gdy ostatnio tam byłam, musiałam najpierw sama szukać obsługi a potem długo na nią czekać, w końcu zaczął mnie obsługiwać Pan, który miał dopiero zacząć zmianę za jakiś czas, ale zauważył, że nikt się mną nie interesuje. Problem tkwi w tym, że bardzo trudno mi było zrozumieć co Pan mi próbował przekazać, bo dość pokrętnie tłumaczył kwestię zapłaty, rat i ewentualnego ubezpieczenia na sprzęt, które próbował mi sprzedać. Miałam wrażenie, że jest arogancki i nie traktuje mnie poważnie. Za trzecim razem wreszcie odpowiedział konkretnie na moje pytanie. Pan niezbyt pracował nad tym, żeby nawiązać ze mną dobry kontakt. Tak samo, w punkcie wywoływania zdjęć, jeszcze nie widziałam, żeby Pani tam pracująca uśmiechnęła się do klientów. Jedynie Panie obsługujące kasy są sympatyczne. Sklep jest dość duży i nie wszyscy wiedzą gdzie można znaleźć dany artykuł, dlatego powinno być zatrudnionych więcej pracowników, żeby nie było takich sytuacji, że klient musi chodzić po sklepie i szukać obsługi. Natomiast zatrudnione osoby powinny być nastawione na rozmawianie z klientem językiem mniej technicznym i bardziej zrozumiałym dla laików.