Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Po wizycie w banku Pekao SA przy ulicy Łopuskiego w sprawie kredytu postanowiłem, że jestem tak niezadowolony iż była to moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Zaczęło się od tego, że kiedy wszedłem do oddziału banku kolejka była dość długa. Mimo dużej liczby klientów nie otwarto kolejnego stanowiska, więc klienci spokojnie czekali. W banku było bardzo duszno i trudno było wystać. W końcu nadeszła moja kolej. Pani, która mnie obsługiwała nie była zbyt miła i mówiła bardzo trudnym językiem. Kiedy poprosiłem o wytłumaczenie kilku kwestii kobieta dalej mówiła nieprzystępnym językiem i była lekko zdenerwowana tym, że musi mi tłumaczyć oczywiste dla niej sprawy. Kobieta nie była zbyt cierpliwa i chciała jak najszybciej mnie obsłużyć. Zaś oferta, którą mi przedstawiła w ogóle nie była dla mnie atrakcyjna.