Opinia użytkownika: Aleksandra_1051
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Postanowiłam założyć lokatę online w alior banku , skusiło mnie oprocentowanie jakie proponował bank. Złożyłam wniosek online i otrzymałam umowę zawarcia umowy- czas przesłania umowy od momentu złożenia wniosku to 3 dni. Niestety okazało się, żeby mieć dostęp drogą elektroniczną do mojej lokaty muszę podpisać specjalny formularz o udostępnienie danych. Taki formularz miałam podpisać w najbliższej placówce banku. Udałam się zatem do oddziału mieszczącego na ulicy Piotrkowskiej. Pierwszego dnia usłyszałam w banku, że jest awaria systemu i dziś podpisanie takiego formularza jest niemożliwe, poproszono mnie abym przyszła jutro. Kolejnego dnia wybrałam się ponownie do tego banku i co się okazało ? Nadal jest awaria systemu. Kazano mi przyjść za parę godzin , niestety nadal była awaria. Poirytowana tym faktem postanowiła wybrać się do banku za tydzień . Minął tydzień, zawitałam do banku - na szczęście działał system. Poprosiłam Panią o formularz o udostępnienie danych, abym miała dostęp drogą elektroniczną do mojej lokaty . Obsługująca Pani nie miała zielonego pojęcia o co mi chodzi , poszła do koleżanki zapytać się co ma zrobić w takiej sytuacji. Po paru minutach Pani wróciła, wydrukowała formularz, przydzieliła mi mi numer identyfikacyjny ja podałam jej numer telefonu i na koniec dała mi do podpisu owy formularz. Miałam mieć dostęp do bankowości elektronicznej przy udziale numeru telefonu. Podziękowałam i wyszłam z banku. Po powrocie do domu weszłam na stronę alior banku i chciałam się zalogować. Niestety nie udało się. Postanowiłam, że zadzwonię na infolinię do tego banku. Okazało się, że Pani w oddziale banku nie wprowadziła wcale do systemu mojego numeru telefonu zatem nie będę mogła się zalogować i dlatego nie mam dostępu do lokaty. Pani z infolinii kazała mi podać jednorazowe hasło , które da możliwość mi zalogowania się, jednakże nie będę mogła wykonać żadnej operacji związanej z lokatą , bo nie ma w systemie mojego numeru telefonu. Jeśli planuje jakieś operacje związane z lokatą poprosiła mnie, abym udała się do oddziału gdzie podpisałam "nieszczęsny " formularz. Ogólnie nie polecam tego banku - najprostsza sprawa została tak skomplikowana , brak kompetencji ze strony Pani obsługującej w oddziale i oczywiście ta "niekończąca się awaria systemu"